BRAND-NEW

BRANDS

fmcg & retail MARKETING CONFERENCE, editia a VI-a, Bucuresti,

19 aprilie, Bucuresti, Hotel InterContinental, sala Ronda

Inceputul mileniului III a dat startul unei schimbari radicale, accelerate a stilului de viata si, implicit, a valorilor noastre. Percepem altfel timpul, mediul inconjurator si locul nostru in societate. Avem alte aspiratii, modelate si de accesul la informatie si de comunicarea extinsa. Interactionam la o scara mult mai larga prin intermediul retelelor de socializare, influentand si fiind influentati de experientele si opiniile unui mare numar de semeni.


Brandurile - o reflectare a valorilor si a stilului epocii – sunt, in egala masura cu oamenii, intr-o transformare profunda a substantei, personalitatii si imaginii lor, transformare a carei amploare echivaleaza cu o reinventare. Profesionistii din marketing trebuie sa raspunda, asadar, provocarii de a ajusta caracteristicile brandurilor in acord cu noua matrice de valori a consumatorilor, valorificand trecutul brandurilor si anticipand viitorul.


Inventore voluptates velit totam ipsa tenetur

Cafeaua de bun venit & business networking

Nemo quaerat nam beatae iusto minima vel

Sesiunea 1: DRIVERII REINVENTARII

Intr-o anumita masura, marketerii din industria bunurilor de larg consum reinventeaza brandurile zi de zi: inoveaza in reteta, in branding, packaging, comunicare etc. Devine insa tot mai complicat sa raspunzi noilor nevoi ale unor shopperi tot mai conectati si informati, mai dinamici, mai grabiti, mai pretentiosi. De aceea, brandurile trebuie sa vina cu propuneri brand-new catre shopperi si consumatori.

  • * Ce implicatii are stilul de viata al secolului XXI asupra alegerilor pe care le fac cumparatorii si consumatorii ?
  • * Care sunt noile propuneri ale brandurilor ?
  • * Cum se transforma substanta, personalitatea si imaginea brandurilor ?
  • * Cum determinam setul de valori care conecteaza shopperul cu brandul ?
Ducimus ipsam error fugiat harum recusandae

PAUZA DE CAFEA. BUSINESS NETWORKING.

Nisi officia adipisci molestiae aliquam

Sesiunea 2: COMUNICARE BRAND-NEW

Brandul 3.0 are nevoie de o comunicare de acelasi nivel: fin targetata, iesita din tipare, orientata spre consumator, interactiva. Tot mai multi marketeri au iesit din zona de confort a comunicarii conservatoare pentru a incerca medii noi, stiluri si limbaje moderne, adecvate brandului de noua generatie.

  • * Care sunt trendurile si standardele setate de brandurile lider in comunicare ?
  • * Cum se exprima brandurile cool ?
  • * Cum stimulam interactivitatea non formala ?
Ducimus ipsam error fugiat harum recusandae

PAUZA DE CAFEA. BUSINESS NETWORKING

Nisi officia adipisci molestiae aliquam

Sesiunea 3: VIRALIZAREA – CUM CONTROLAM IMPACTUL SAU ?

Suntem permanent conectati, iar abundenta de informatii ne modeleaza crezurile si atitudinile. Uneori sub influenta stirilor adevarate, alteori sub cea a stirilor false, care – potrivit unui studiu recent - se raspandesc mai repede si mai usor. Viralele pozitive sunt visul oricarui marketer, iar viralele negative, cosmarul cel mai intunecat.

  • * A fi activ in social media: cat de importanta e cantitatea si cat calitatea ?
  • * Cum identificam influencer-ii potriviti brandului ?
  • * Cum protejam brandul de viralele negative ?
  • * Putem inversa efectul viralelor negative ?
Ducimus ipsam error fugiat harum recusandae

PRANZ. BUSINESS NETWORKING.