Speakeri

Cristina Miclea

Director de Marketing, ALBALACT


Mai multe despre Cristina Miclea

Gabriela Galatanu

Marketing Director ALKA CO

Mai multe despre Gabriela Galatanu

"Intr-o era a vitezei in care suntem mai grabiti si parem a avea din ce in ce mai putin timp la dispozitie pentru noi, suntem preocupati de sanatate, dar nu vrem sa renuntam la micile bucurii pe care dulciurile ni le aduc. Suntem din ce in ce mai conectati la informatie, mai sofisticati si mai deschisi la a incerca lucruri, arome, senzatii noi – si asta este o provocare continua pentru producatorii de dulciuri care trebuie sa se adapteze la cerintele consumatorilor. Conectarea cu consumatorii reprezinta probabil cea mai importanta abilitate in ziua de azi pentru un om de marketing."

Andreea Neagu

Regional Brand Manager CEE, PPD Romania

Mai multe despre Andreea Neagu

Mona Ursu

Chief Executive Officer, Brandfusion

Mai multe despre Mona Ursu

"Brandul este un catalizator al schimbarii, un creator de experiente noi, o sursa de inovatie pentru orice business. In acest context, mediul digital trebuie vazut ca o sansa prin care un brand isi pune in valoare autenticitatea, construieste o relatie win-win cu consumatorul, il implica in povestea brandului si in transmiterea ei mai departe. Oricate medii noi ar aparea insa, la sfarsitul zilei, raman aceleasi intrebari carora business-urile incearca sa le gaseasca raspuns: cum facem clientii sa vorbeasca mai mult despre brandul nostru, sa ni-l recomande si sa ne aduca mai mult business?"

Vasi Andronic

Senior Insight Researcher, ISRA Center Marketing Research

Mai multe despre Vasi Andronic

"Marcile au acces rapid la date din ce in ce mai complexe despre consumatori si, totusi, pare mai dificil ca oricand sa construiasca si sa le mentina loialitatea. Prin studiul nostru, «Brand (New) Loyalty in Romania, in 2018. How human is your brand», ne propunem sa oferim raspunsuri la intrebari precum: Ce inseamna a fi loial unei marci, astazi, in Romania? Cum se declina aceasta loialitate in plan comportamental? Exista anumite categorii care au in ADN „acel ceva” ce favorizeaza loialitate crescuta? Si, nu in ultimul rand, se verifica ipoteza de „brand uman”? Potrivit acesteia, o marca ce reuseste sa transmita atat caldura cat si competente, fara efort, are sanse mari sa ajunga la inima consumatorului chiar si in acest cadru congestionat si extrem de provocator din prezent."

Bogdan Lupu

Head of Digital Marketing CARREFOUR ROMANIA

Mai multe despre Bogdan Lupu

"Puterea unui brand este data si de relatia pe care acesta o are cu clientii sai, relatie care se poate intretine doar printr-o comunicare eficienta din ambele sensuri. Digitalizarea mijloacelor de comunicare ne ajuta pe de o parte, in transmiterea mesajului de brand catre audienta relevanta, iar pe de alta parte, in captarea feedback-ului venit din partea acestora. In termeni poetici, digitalizarea muta televizorul din living, catalogul din cutia postala si panoul din strada direct in buzunarul consumatorului, pe telefon, unde este mereu prime-time."

Mihai Barsan

Vice President Marketing URSUS BREWERIES

Mai multe despre Mihai Barsan

“Berea este mai mult decat un produs din categoria «consumer packaged goods». Produsul «bere» include in ADN-ul sau si o parte de distractie si destindere. Iar acest fapt apropie aceasta categorie de industria de entertainment. Berea este entertainment lichid. Din acest motiv, este foarte important pentru orice marca de bere sa creeze «magie», «spectacol», sa fie «cool» pentru a indeplini si depasi asteptarile consumatorilor”.

Dan Laszlo

New Business & Strategy Director, PROMOAPP & In-store marketing

Mai multe despre Dan Laszlo

“Indiferent de ce parte a baricadei te afli, a brandului sau a agenţiei, singurul aspect care contează la final de campanie este convingerea shopperului ! Iar modul în care comunicăm cu shopperul  şi-l influenţăm va aduce valoare adăugată sau va dăuna brandului pe viitor”.

Vasile Burcin

Founder & CEO, Zoidcoin Network

Mai multe despre Vasile Burcin

"Ca urmare a abundentei de reclame la care a fost supus in toate mediile, consumatorul a ajuns sa reactioneze la campanii din ce in ce mai complexe, atentia sa fiind tot mai greu de captat. Acest fapt a dus la o crestere generala a costurilor de advertising, crestere care in final se resimte tot in buzunarul acestuia. Devine tot mai clar ca un sistem in care cumparatorul este pasiv in procesul de comunicare, este nefezabil mai ales pentru el. Este responsabilitatea noastra sa integram activ consumatorul in procesul de comunicare oferindu-i beneficii in schimbul transparentei in procesul decizional."